40 מתנדבים הצטרפו לארגון ״הצלה״ גוש דן וישמשו ככונני מד"א

אתר קול חי No Comments on 40 מתנדבים הצטרפו לארגון ״הצלה״ גוש דן וישמשו ככונני מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

40 מבני המגזר החרדי בבני ברק והסביבה צפויים להצטרף בקרוב ולשמש ככונני מד"א במסגרת התנדבותם בארגון ״הצלה״ סניף גוש גן ובכך יצטרפו למאות הכוננים העושים עבודת קודש במרחב גוש דן.

40 המתנדבים החדשים השתתפו השבוע בשיעור מיוחד שנשא בפניהם רב הארגון הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א.

במהלך השיעור הדגיש הרב שטרן בפני הנוכחים את חשיבות פעילותו של איש רפואת החירום לפי כללי ההלכה, כאשר זהו תנאי בסיסי בהצטרפות המתנדבים לארגון.

הרב הרחיב בגודל האחריות המוטלת על כתפיו של מתנדב בארגון הצלה, כאשר נדרש ממנו באירוע חירום, לתת את הטיפול המקצועי ביותר על פי כללי מד"א תוך הקפדה על דקדוק ההלכה וע"פ הנחיותיו של הרב.

בסיום דבריו, בירך הגרש"א שטרן את המשתתפים שיזכו להציל נפשות רבות ושלא תצא תקלה מתחת ידיהם.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין בירך על היוזמה ועל הצטרפות עוד עשרות המתנדבים לארגון ״הצלה״ הפועל בשיתוף פעולה מלא עם מד"א ומסר : "תרומתם של מאות המתנדבים החרדיים במסגרת ארגון ״הצלה״ הפועל בשיתוף פעולה עם מד"א יקרה לאין ערוך וכל הצטרפות של מתנדבים מבורכת ומסייעת להצלת חיי אדם בישראל".

יו"ר ארגון ״הצלה״ הרב אשר שלומוביץ: "הצטרפות המתנדבים החדשים לסניף גוש דן, היא חלק מהגדלת מערך המתנדבים של ארגון ״הצלה״ ברחבי הארץ. נמשיך לפעול ללא לאות על מנת לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו, הגשת סיוע רפואי מהיר ומקצועי, כי כל שניה קובעת".



0 תגובות